Ännu en mobilblogg

Förlåtförlåtförlåt! Jag har inte haft tillgång till någon dator därför den dåliga upptadering, ska bli försöka bli bättre!
Skulle vilja prata lite om SL (för er som inte vad sl är så är det dom som står för stockholms kollektivtrafik). Idag så hade jag en djävulskt dålig morgon, när jag sprang ut genom dörren så hade jag mitt kaffe i handen, tror ni inte att jag spiller ut hela över mina byxor och jag hade så bråttom till bussen så jag hann inte hem och byta, men grejen var den att bussen är 10 minuter försenad, så jag hade hunnit hem. Jävla SL som alltid ska vara försenade, det är inte ens vinter än, vad är problemet nu? Man vill bara skälla ut chaufören, men det är säkert inte hans fel. Jaja, nu har jag fått skriva av mig lite. Hoppas er morgon varit bättre, hörs sen!
PUSS


Kommentarer
Postat av: anders

Det är ännu värre när bussen går för tidigt!! Så att man inte hinner med den!!! :/

2011-11-24 @ 13:20:42
Postat av: Freja

Känner igen känslan.. :/

2011-11-24 @ 15:53:03
URL: http://agnesochfreja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0