Kreation. Kreativitet. Skapelse. Soft grej.

Visst? Jag har fan funderat rätt mycket på det här med egenskapande. Det har ändå sin charm. Att veta att, den här grejen, även om grejen suger, så är det faktum att jag skapat det helt själv 100 % klart. Det kan vara allt från mode till musik. Från konst till konstigt, från mode till modell. haha.
Flummigt värre, men det är ändå soft. Jag har alltid tyckt att egenskapade grejer liksom är bättre. Jag menar, hemmagjort potatismos, morsans köttfärssås eller mormors hjortronsylt. Farsans wok? Ni vet vad jag menar.
signing out. // Jagge.
Lukas Lundh:
Tänker fortfarande lika mycket. Alldeles mycket. På allt. Rätt skönt ändå. Har alltid varit en person som inte funderat så mycket. Men på sistone så har en helt ny dimension framhävs i mitt inre. Det värsta (bästa) är att jag inte riktigt vet vad jag tänker på. Det är ju självklart mysigt, men jag vet inte riktigt varför jag själv inte kan komma underfund med vad, hur och varför jag tänker som jag tänker.
Vet att uppdateringen är så bra, men jag känner inte för att skriva korta och tråkiga inlägg hela tiden. Det känns mer värt med fylliga och intressanta inlägg. Hoppas ni förstår!
PUSS

Kommentarer
Postat av: amanda

gullisar!

2011-12-02 @ 08:09:03
URL: http://liftitup.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Su skriver så fint Lukas!

2011-12-03 @ 11:05:04
Postat av: Martina

Dags att blogga nu Lukas!! puss

2011-12-03 @ 19:28:51
Postat av: Bror

Uppdateringen börjar bli för dålig

2011-12-05 @ 19:41:51
Postat av: läsare

uppdatera!

2011-12-08 @ 11:24:38
Postat av: viccan

Jag tycker du ska blogga mer! ;)

2011-12-13 @ 19:16:07
URL: http://victorialjungquist.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad häände? :(

2011-12-24 @ 23:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0